TSE persoonakohtaisesti

tse-asu tse-asu tse-asu tse-asu tse-asu

Eeva Kaataja, hallituksen puheenjohtaja
(puheenjohtaja.tse ät gmail.com)

Olen pirkkalainen perheenäiti, joka on harrastanut pelastuskoiratoimintaa reilut 11 vuotta ja jonkinlaiseksi kutsumusharrastukseksikin sitä voisi nykyään nimittää. Kaikenlaista puuhaa asian tiimoilta on tullut tehtyä, mm. hallitustyöskentelyä omassa yhdistyksessä ja pelastuskoiraliitossa sekä toimimista kouluttajana ja testaajana. Kaksi jo edesmennyttä sekarotuista pelastuskoiraani (Leevi ja Pippi) saivat vuonna 2014 manttelinperijäksi australiankelpiepoika Bonon, jonka mummu Kita löytyykin yhdistyksen kokeneista hälytyskoirista. Bono on osoittautunut erittäin mukavaksi koiraksi, jonka kanssa on harjoiteltu ensimmäisen vuoden aikana erilaisia pelastuskoiran perustaitoja, mm. hallittavuutta ja jäljestämistä.

Niko Saastamoinen, hallituksen varapuheenjohtaja
(niko.saastamoinen ät jousipallo.com)

Päivi Haapajoki, sihteeri, hallituksen jäsen
(phaapajoki ät gmail.com)

"Tulin TSE:n toimintaan mukaan tammikuussa 2004 snautseri Viivin (s.2003) kanssa ja nuorempi snautseri Venla tuli mukaan 8-viikkoisena vuonna 2007. Viivi nousi hälytysryhmään jälkikoiraksi 2010 ja Venla tassuttelee "isosiskon" jalanjälkiä perässä, ykköslajinaan haku. Työskentelen sairaanhoitajana mielenterveyspuolella ja kotona vilskeestä pitää huolen myös mies ja kolme lasta."

Minna Airike-Mörsky, hallituksen jäsen

Tiia Hakanen, hallituksen jäsen

Tuija Lundelin, hallituksen jäsen

Merja Kääriäinen, hallituksen jäsen